Förfallen - men snäll

Oj så bra dan förflöt - Luther fick sitt i 4 timmar - arbetet - sen lite julkul - fast mindre kul. Inhandling mat och klappar. Kul - med besök hos far - i avvaktan på att plogen skulle rensa "Bärigårn". Har noterat att kusin Kerstin skriver "Berigården"- Bortsett från om det ska vara E eller Ä så heter det inte "gården" utan "gårn". För länge söder om "Fjollträsk"

Far mådde som sagt var bra - och därmed jag också. Nöjd och glad har jag suttit i fÅtöljen och faktiskt hunnit ringa både faster och farbror. (Innan dess för övrigt lite tvättupptagning och omhändertagande av inhandlade matvaror för 1400 pengar)

Sen pratade jag bantning med en kompis - och sötsuget kom.

Förfallet blev totalt - halva pepparkaksburken - STOR sån  - med ömsom Stilton och ömsom Cheddar.

Nu är det bara så ÄCKLIGT trots att jag borstat tänderna en gång.

Men SNÄLL är jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback