Lycka

Lycka är att ha sovit en timme i fåtöljen - en och en halv var det nog - vaknade till Rapport.

En god sömn kunde jag få för att jag är så lycklig över Ingridshem - så underbart äldreboende. Far har hittat en soffa längs in på avdelningen - ett TV-mysrum - där han hade numer verkar ta sig en eftermiddagslur. Världens underbaraste Anita är kontaktperson - och resten av personalen går minsann inte av för hackor den heller.

Har konstaterat att av de boende på "hemmet" finns en som bara är 2 år äldre än mig (jag är) och på fars avdelning en som är 4 år äldre än vad jag är.

Så det är väl bara att uppmana personalen att ta hand om sig - tinga dem för framtiden!

Något mer politiskt hade jag i skallen - men det hann fara. Nu ska jag "vakta TV:n" en stund - sen blir det John Blund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback