B - som i ...

B - som i Bakverk



Här är det Lisas glassbil på 9-årsdagen.



Semlorna - inte så vackra som fars brukar vara - men som jag skrev tidigare så fick dom godkänt!



det här är väl också en form av "bakverk" - blev bara så fascinerad - finns det ett eget litet företag för att sköta polisens kameror. Eller har kameraövervakningen i samhället vuxit till så stora dimensioner att det nu poppar upp såna här entreprenörer?

B - kan också vara som i Basket.



Här från Saras basket turnering för några veckor sen - här mot Kalix.

B - kan ju också stå för Brud.



den här bilden hittade jag i en tidning hos Bosses Bil o Motor medan jag väntade på att få lampan plus torkarbladen bytta. Eftersom mina försök att gå ned i vikt bara resulterar i att jag lägger till hekto efter hekto kanske den här formen av bantning kan bli aktuell - kroppsmålning.

B - kan också stå för Bara så vackert - ett nödrim jag erkänner.



Så här såg det ut en morgon förra veckan då jag återvände från frukost.

Och D - som i Daniel - vilket kille! Och snacka om att kronprinsessan och Daniel har äktenskapstycke. Nu ska jag njuta av en halvtimmes rapportsändning från dagens förlovningsjippo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback