Sexbomb!

Sexbomb trodde hon väl - men en riktig Stinkbomb var hon - hon som hamnade närmast mig på konserten. Fatta att folk inte har något luktsinne numer - hur mycket kan man smeta på sig.

Och till Kulturens Hus måste jag säga - varna för platserna där man håller på att frysa ihjäl. Lilla Salen ganska mitt i både vägrätt och lodrätt. Kusin Kerstin -  till vänster  om mig som är en riktigt frusen en -  hon tyckte att det var väldigt varmt. Medan jag höll på att frysa ihjäl.

Och jag som gått dit för att få lyssna till Tove - K-Annikas dotter - då kan ni väl tänka er att hon var SJUK och hemma.

Men annars var det bra - kulturen har satt sig i kroppen som nu håller på att återhämta sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback