Grymt öde för en mor

Vilket grymt öde för en mor - att sonen är en mördare. Bara konstatera att bakom många rubriker i tidningarna - inte bara då det gäller mord - så finns många offer. Starkt ändå att orka gå ut i tidningen med det.

Grymt så det förslår det som händer i Gaza - ett fullständigt misslyckande för hela mänskligheten. Nästan lite makabert att Expressen toppar med Grammisgalan!


Nu har jag varit här på expen alldeles för länge igen - men känns så otryggt att veta att jag inte som förr kan jobba ett dygn om det behövs inför helgens konferens. Så jag får snutta på med mina timmar - och vila ibland på soffan. Bli inte orolig nu - släkt och vänner - det är inte värre än vanligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback