Isak och någon fler

Som sagt - inte många bilder från helgens konferens.



här är Isak Krantz - 3,5 år - inte 2,5 år som jag skrev vid beställning av extra säng.



Så här föga intresserade var Moa och Sara under Tobias anförande.



Här är P-bänken - Piteå och Pajala - som dock lyssnar intresserat trots att jag försöker få deras uppmärksamhet med ett leende. Åke, Ulla, Eino och Agneta.



Hendrik från Boden i förgrunden - Boden också föredömliga med båda sina representanter på plats. Fast Carola inte fick vara med på bild.



Och vems fotarbete följer sig i denna förfärliga matta?



Jo Thomas förstås - som nu blivit profet även i sin hemkommun Piteå. Dom tyckte nämligen att det var synd att han "offrats" som gruppledare i Luleå - dom hade velat ha kvar honom som kampanjsamordnare inför valet.

Nu ska jag vila mig en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback