Mångfaldigt enfaldigt!

Synd att Roine Karlsson - som talar för en god sak - kooperativen - ska uttrycka sig så enfaldigt. Mångfald måste ju med nödvändighet innebär mer än bara kooperativ. Varför ställa privat mot kooperativ - låt oss bejaka mångfald på riktigt - allt annat är enfaldigt. Kan hoppas att det är rubriksättare som försökt vara putslustig.

Och när jag läser brödtexten en gång till så förstår jag att han menar rätt - ingen blir lyckligare av att ett monopol ersätts av ett annat.

Just nu håller kusin Kersin och jag på¨med ett detektivarbete. Det är massor med spår bakom huset. En skoter är definierad men sen ser det ut som om någon snöman promenerat mellan huset och trädgården - plus att det är fotavtryck utanför mina fönster. Vi ska dissikera bättre när vi går till tolvkaffet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback