Vad fyller Keno?

Virusattacker måste det vara - både mor och far har små attacker av frossbrytningar och nysningar. Själv blev jag helt utslagen ikväll igen - men har rest mig vid midnatt  - spöktimmen (plikten kallar väl?).

Fått mig 2 riskakor med lufttorkad skinka - det är nog hungern som driver upp mig.

Inga dramatiska förändringar sen jag gick in i sovdimman. Annat än att jag fick en trevlig middagsinbjudan nästa lördag (vilket passar mig dåligt) vilken jag hoppas kunna  skjuta en vecka.

Ska strax "nanna på pudan" igen - men har kollat lite nättidningar och därutöver kollat så att jag inte vaknat med en kappsäck av pengar - Keno.

Keno - hur länge har det spelet  funnits? Sen början av 90-talet? Själv har jag varit med från första spelet - med undantag av några få dagar då jag glömt att förnya - och värsta vinsten är 1 000 kronor. Först hade vi 2 rader - Sten och jag - och något tag efter att Sten dött så reducerade jag till 1 rad.

Nu kryper jag ner under bolstret igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback