Vinnande värme

Det här måste ju vara ett  "värmande" vinnarkoncept på många områden - inte bara skolgårdar. När folk kliver innan för gränserna (eller utanför kanske man ska säga) där man inte har att göra - vid inbrott till exempel så löser fotot ut - före det inga bilder - full integritet. Bra va?

Tror att Bo och Kerstin sett mina ynka försök till bilder från Nyamkomötet


Foto - Bo Jakobsson, KerstinBoTorp         

För det här och 2 till fanns i min mailbox i morse.

Annars är det väl läge att gratulera Ivar - den förste jag tänker på är Gustafsson i Öjebyn. Grattis till min tidigare au-ordförande och till alla andra jag känner som heter Ivar. Joar har också namnsdag men någon sådan tror jag mig inte känna.

Förmiddagen ska ägnas åt hemmet - underförstått det blir väl någon bloggpaus. Eftermiddagen ska jag tillbringa på jobbet. En del privata skriverier men och en välbehövlig röjning av skrivbordet. På måndag morgon ska det finnas en lista över hur arbetsuppgifter ska prioritetas. Det börjar kännas hett om öronen nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback