7/7 -66

Frihetens dag - 7/7 -66 - då körde jag upp för körkortet. Och klarade det. Måhända kunde det ha en viss påverkan av att uppkörningsfarbrorn gjorde sin absolut sista dag före pensioneringen.

Tänk er - jag gjorde uppkörningen bland annat genom att göra Storgatan genom stan - i vänstertrafik - och också parkera där.

Men körkortet fick man ju vänta på i nästan 2 veckor - fast till Piteå dansar och ler hade jag det iaf.

Nu är jag återkommen från frukost. Hemtjänsten var tidig och hann komma och avslöja mig i särk, omålad och okammad.

Nu är detta åtgärdat och nu ska jag återvända och skura ur dammen - jag hade ett våghalsigt äventyr för att få upp bottenproppen - så nu är den förhoppningsvis tömd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback