Inga småsmulor precis

400.000 euro i skadestånd till prinsessan Madeleine. Alltså fatta 4,2 miljoner. Och jag hann ju precis tänka "extra apanage" när jag ser att hovet redan meddelat att de ska gå till välgörande ändamål. Kan undra om vi får veta till vem och vilka de skänks?

Lugnt hos far. Frukosten aväten. Har ringt Vivi dsk - förkortas distriktssköterska så? Men hon är nog ledig idag.

Vädret lite lurigt - verkar vara på gång att mulna igen. Kanske för att Katarina ska få regn i brudkronan? Grattis - hoppas ni - Katarina och Fredrik får en fin vigsel och ett fint barndop ute på Brändöskär!

Själv vet jag just nu inte hur jag ska disponera dagen - beror lite på hur solen disponerar sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback