krockat

Fast egentligen är det ännu värre - jag backade på kusin kerstins bil. Fast det är en gammal sur volvo med kraftig stötfångare av gummi så någon större skada blev det då inte. Inget på hennes bil och möjligen lite på min.

Fast det är ju otroligt på en gårdsplan som är flera tusen kvadratmeter - men i andra tankar. Och jag vet vad jag tänkte på .. tur att ingen annan vet det. Skulle kanske kunna utlösa lite skadeglädje.

Har varit en extra sväng till jobbet och skickat pressmeddelande om vårat Pajalamöte. Tänk att Gunnar Andrén den utpräglade storstadsbon har blivit sån ambassadör för Norrbotten. När fan blir gammal....Han gör väl minst sin tredje Pajala marknad - kanske fler.

Nu ska jag gå ner till mor och ge medicin. Lite extra enligt ök med distriktssköterskan - vi vill inte lägga i dosetten  för då förvirrar vi väl våra sommarvikarier.

Kommentarer
Postat av: Helen

Apropå att Kuriren citerat Törnman.

Äntligen visar han öppet vem han är i verkligheten.

Konstigt att han fick ha hålla på så länge som han gjorde?

Är det nån som tar Lars Törnman på allvar längre?

2009-07-02 @ 21:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback