Lurt väder

Alltid lite lurt när det är så strålande väder på morgonen. Och den här prognosen från Kuriren vägleder då inget. Men efter dejten måste jag nog ta tag i resten av gräsmattan - vilket också innebär en tur till Gammelstad för mer bensin.

Så skulle jag behöva fånga upp Anita och Bernt på väg upp till Råneå. Det vore väl en höjdare och jag kunde träffa dem och bjuda på lunch.

Restaurang Sunderbyn eller sjukhusets servering. Fast egentligen borde man väl gynna dessa.
En fin restaurang som det vore synd om den gick i graven. Julgalan som knäckt dem - tror jag. Och att de inte fick betalt innebar i sin tur att en del idrottsföreningar som jobbade där inte heller fick sin beskärda del. GIF till exempel.

Nu ska jag göra mig klar för dejten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback