Tidsmätning

Man kan mäte tid på lite olika sätt - själv mäter jag tiden för tidningsläsande med hur många massageomgångar det tar. Vanligtvis måste jag iaf starta om massagefåtöljen 1 gång  men idag tog tidningarna slut innan första massageprogrammet slog av. Det vill säga tidningarna var lättlästa idag.

Folke har namnsdag idag - tronade ensam vilket för tanken till att gratulera kungen på namnsdagen. Fast det blir väl Victoria som får all strålglans idag. Fast underligt så lite det skrivs om
födelsedagen i dag?

Själv måste jag komma ihåg att ringa och gratta mit barnbarn Sara Victoria.

Och från gårdagen återstår att gratta Tarja som blivit mormor till en välväxt tjej.

En riktig Londondimma är det idag - samma dag som Karolina återvänder just till London. Så efter alla gäster och fester så är det bara vi 3 tanter kvar i huset nu - Kerstin, Lilly och undertecknad.

Nu trippar jag iväg till far.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback