Värdelöst vetande

Till avdelningen värdelöst vetande - och för den delen värdelöst "forskande" kan väl denna rapport läggas. Om de 20 saker som vi glömmer mest.

Nycklar och plånbok/kort är mina akilleshälar.

Ingen av lokaltidningarna har uppdaterat sina nättidningar - dåligt.

Idag gratulerar jag Jesper - den trevligaste Jesper jag känner heter Jakobsson. Men mors sjuksyster Jesper ligger inte långt efter. Grattis båda två och alla andra Jesper också.

Nu drar jag till far lite tidigare än normalt. Ska inhämta DN till kusin Kerstin också. Fast det skulle jag kunna göra på tillbakavägen - hon tillhör inte de morgontidiga.

För övrigt har jag i natt drömt att Kerstins barnbarn Ebba matades med strips från Max och själv tog jag med en påse riven Västerbottens ost när jag blev bjuden på lunch hos Kerstin. Det senare säkert ett utslag av dåligt samvete för att jag igårkväll toppade en lite macka med just riven Västerbottens ost - helt utanför dieten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback