Vargen kommer?

Kan undra om mediernas exponering av "vargen" - tidigare fågelinfluensan och nu svininfluensan - gör att jag blivit immun - mot nyheten - inte viruset. Rätt symptomatiskt att inga medier använder den bevämning som anses vara den rätt - nya influensan. Det låter väl lite häftigare med svininfluensan.

Iaf kom jag denna gång så långt att jag kollade hur jag kan veta
om jag drabbats. Noterbart i artikeln är att det anges att mellan 700-1000 människor dör av influensa varje år i Sverige,

Vitt bröd och vitt ris ökar risken för bröstcancer - istället ska vi äta mörkt fiberrik bröd och oförädlat ris. Herregud jag hittar inte namnet för ris som inte är vitt? Känns detta som en nyhet?

NU ska jag gå till frukost. Fastän det är intressant på TV om Obamas första 6 månader. 95 procent av de förslag han lagt har gått igenom - fortsätter detta så skulle han bli den mest framgångsrika presidenten genom tiderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback