Förklaringen

kanske detta är förklaringen till varför det inte går att länka heller. Fast jag tycker Kuriren har problem var och varannan dag - som om de inte kan bestämma om B-delen ska vara fasthäftad eller ej. Och alla dessa förgrönade bilagor - dags för en prenumeration utan bilagor - jag betalar gärna en slant för det!


Far har gått iväg på promenad runt Näset - och själv funderar jag på om jag verkligen måste jobba idag? Men eftersom jag har ett och annat ärende så drar jag nog inåt - problemet är bara att jag så gärna fastnar i att "jag ska bara.." och så tickar tiden iväg.


Men lite nyfiken är jag väl också att få se om fasadfärgen kommer på plats - jag kan inte komma ihåg att vi fått vara med och bestämma den?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback