kaotiskt

Förmiddagen blev - som väntat - kaotisk. "Tröskelmannen" kom som han skulle - men det blev bara en provisorisk lösning - för han som berett bostadsanpassningen var på semester - och då vågade man inte göra den lösningen man ville.

Och kylskåpsmannen som skulle komma klockan 11 kom inte - när jag ringde så påstod han sig inte ha skrivit in någon tid på lappen - och skulle vara i någon villa hela dagen. Ja det var tydligen inte bara tiden utan även dagen han missat. Men med vass röst så konstaterade jag att det ju var hyggligt att låta 85-åriga pensionärer vara utan kylskåp. Varvid han meddelade ankomst kl. 14.

och nu ringde just Camilla och sa att hon hjälpt honom ut med kylskåpet.

Nu måste jag rusa och inhandla kaffe till jobbet innan jag ska dra och hämta mina barnbarn från västbacken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback