Lite gäsp

Lite gäsp över tidningarna vid en lunchkoll. I synnerhet över sammanräkningen av personröster i ep-valet. Två små sensationer - ganska  väntade så jag vet inte om man kan kalla det sensationer. Men iaf avsteg från partiordningen. Alf Svensson - förutsägbart. Anna Maria Corazza Bildt - själv tippade jag nog inte henne - men andra i min närhet gjorde.

Ingen hämtning av tysken i kväll fick jag just veta - hotellrum - ett riktigt sådant funnet. Men tydligen väldigt fullbelagt på hotellrumsfronten.

På tal om närhet så känns det mindre kul att dessa små ofogare smyger omkring i bushen. Det känns lite surt att skattepengar ska användas för att hålla dessa i schack.


Nu ska jag dra hemåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback