Morgonfrossa

Vaknade upp till ett MMS från "sektledaren" i Arjeplog. Han hade fotat en björn! Vid sitt sommarviste! Tyvärr fixar jag inte att föra över bilden från telefonen - men jag ska nog maila Alf och be honom skicka bilden till datorn.

Och mindre frossa blev det inte när jag konstaterade att det var 10 grader.

Ingen hysteri när landstinget beslutat att köpa in
vaccin mot svininfluensan till hela befolkningen. Trodde de skulle bli riktigt feta rubriker - både lokalt och riks.

Nog känns det eljest att man i röda Piteå tycker att det är en vinst att få sitta vid samma bord som kungafamiljen. Trodde sånt närmast hörde till förräderi i den röda läran?

"Tidernas kalas" får vi läsa om i NSD. Där mor Olga 101 bor på äldreboendet Hemgården - tillsammans med sonen Henning 79.

Nu ska jag gå ner till far - och kolla vilket äldreboende han och jag ska söka oss till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback