Värdig efterträdare?

Vilket härligt bildspel Andreas Välitalo består oss med från branden på Midgårdsvägen. Gamla Bp - eller gamla Statoil - eller gamla Esso - frågan är vilket som är äldst? Bensinstationen är ju tack och lov historia - lycka när sånt här inträffar.

Nå det jag skulle säga var då att Andreas är en riktigt värdig efterträdare till de duktiga fotografer som funnits hos Kuriren - den jag senast lyfte var Håkan Gidlöw. Och en jäkla trevlig kille! Båda!

Efter jobbet var jag och köpte kläder till far - inför dopet den 11/7. Skjortan var super men byxorna för snäva - byts i morgon.

Sen hann jag inte mycket mer än att ta emot far vid halvtretiden - upp till mor klockan 18. Hämtade hem lite av hennes förråd där uppe - och fyllde på med morgondagens hemgångarkläder.


Efter två nätter med 10 timmars sömn - per natt - är jag fortfarande trött - så nu blir det sängen och Karlavagnen med Stina Wolter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback