Ha, ha!

Något ska man skriva för att ni ska veta att jag lever. Och det vet jag - så ha, ha kan vara lika bra som något annat. Det går så bra att jobba så länge jag är igång - idag blev det till klockan 16 - från 10. Och det är för mycket - fast det känner jag inte förrän jag kommer hem och slappnar av.

Och som lök på laxen ska jag ha telefonsammanträde nu klockan 19 - men sen blir det nog en kväll som igår. Donk på soffan och sova.

Men sammantaget en intensiv men bra dag - livet är bra härligt i alla fall fast kroppen värker. Finns det inte någon pensionärsdikt om just det - hur kroppen värker. På tal om mor så ringde faktiskt hennes läkare Peter J - redan innan lunch. En riktigt bra läkare har hon så SyS - som jag tror förkortningen är.

Dagens kungliga nyhet är att det är slut mellan Carl Philip och Emma. Ett initierat reportage i Expressen av en som utger sig för att vara Johan med Carl Philip - samme journalist som spräckte nyheten om kronprinsessans förlovning                                 



Kommentarer
Postat av: Ann O Nym

Nästan rätt, förkortningen ska vara Sus

2009-03-04 @ 22:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback