Lugna gatan

Har omvärldsbevakat på nätet - de närmast sörjande tidningarna som jag brukar ta mig igenom. Verkar har varit lugna gatan - inte större sensationer.

Roligast från igår - som jag råkade hamna på -
Wissmans guld. Upplevde prisutdelningen via radion i bilen. Frida Hansdotters silverplats i alpint var ju stor också. Men stackars Anja - jag tycker synd om henne som inte får till det.

Charlotte Kalla stöp över startporten - arrangörsmiss som gjort att hon missade finalen? Jag läste inte färdigt. S som i Söndag betyder ju numer Sovmorgon så jag har inte stigit upp förrän klockan nästan halv sju,

Annars internationella kvinnodagen idag - men hur mycket aktiviteter att välja på som helst. Melodifestivalen manifesterade kvinnodagen på sitt sätt redan i går - med 3 kvinnliga finalister.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback