Med fru!

Inte nog med att det var så oromatiskt som en träff med en partigängare - han hade frun med sig också. Jag skämtar förstås bara. Det var Lennart Rohdin som besökte mig - med fru -vars namn för ögonblicket är som bortblåst. Men lika trevlig som Lennart är hon - 1,5 timme tog det. Hade förstås egentligen inte tid - men himla mycket matnyttigt fick jag med mig - till Gunilla och Annika bland annat. Om vi nu får tid att prata med varann - Jokkmokks tjejerna och jag.

Jag läser Lennart blogg ibland - och vi tycker rätt lika han och jag.

För övrigt skulle de ut och åka långfärdsskridskor respektive skidor på Strutzbanan - fast egentligen borde den heta Birgitbanan - för det var faktiskt Birgit Georgson som kom med idén om isbanan runt stan. I alla fall var de djupt imponerade av den.

Nu ska här jobbas på - halv tre ska jag klippas och före det ska jag hunnit hämta ut medicin till både mor och far.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback