Närmast en nyhet

Välbehövlig återhämtning av sömn har det blivit. Till klockan 06.15. En resa runt nättidningarna säger att det närmaste en nyhet jag kommer är att förtroendet för Mona Sahlin är i botten - och det är egentligen ingen nyhet - utan bara en bekräftelse på vad som varit känt länge. Och numer är det oftast Peter Eriksson som uttalar sig när de röd-gröna sagt eller gjort något. Oftast - kanske inte - men extremt ofta i proportion till partiets storlek.

Luleå hockey har vunnit mot Timrå med 3-2 men enligt Kurirens rubriksättning blir "belöningen" en svårt motståndare i slutspelet.

Svårt motståndare är som vanligt tiden för mig så här på morgonen - nu ska jag knalla iväg till frukost - och skriver väl något litet inlägg efter det.

Vem som har namnsdag idag den 1 mars vet jag inte än - men grattis i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback