Ordningen återställd

Läst tidningarna och skrivit ned lite kommentarer - ordningen återställd. Blir nästan full i skratt när jag skriver det och samtidigt ser hur lägenheten översvämmas av saker som jag bara tappat på ort och ställe.

Ett riktigt bra besök på sjukhuset igår med far - planerat besök. Ett riktigt högkvalitativt besök - tack Åsa.

Så var det telefonsammanträde med valberedningen - återstår ett sammanträde till. Sen återstår att se om stämman tycker att vi åstadkommit ett högkvalitativt förslag?

Spännande med
Sticket idag - som skriver att NSD hade två motstridiga ledare i torsdag. En som kritiserade regeringen för att sänka skatter - och en som kritiserade regeringen för att sänka skatterna för lite.

Och det ligger ju också helt i linje med vad Jens skriver i artikeln med rubriken "Hoppas botten är nådd" - en förhoppning som nog dessvärre kommer att komma på skam.

Kul att Sticket gick att länka - har äntligen fått en "gråddfil" - däremot verkade det fullständigt kaos under menyraden "Debatt" - nästan ingen av insändarna hade hunnit in. Har fått förklarat för mig att det är någon form av automatisk uppdatering.

Annars är det roligt att det faktiskt finns rubriker som "Tårtkalas och skål för fabriken" - om SCA:s fabrik i Piteå och "100 nya jobb till Boden" - allt är inte nattsvart.


Och vem jag ska gratulera på namndagen idag får jag kolla in hos mor och far när jag nu går för att äta frukost.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback