Sossarna?

Sökte efter fajten mellan Yvonne och Karin men det enda bråka jag hittade i Kuriren var detta - och det var inte från sossarnas möte.

Men i NSD avslöjades att det var Karin som vann den fajten. Något överraskande för mig faktiskt även om Thomas och jag satt och räknade häromdagen och konstaterade att det lutade åt det hållet.

Och ganska stor majoritet var det också - 141 - 104.

Som ni säkert förstår har jag redan varit och ätit frukost. Jag glömde helt enkelt att blogga - hade fullt upp med att säkra vad klockan egentligen var och vilken tid det var som gällde nu. Lika svårt varje gång - men man blir mer skadelös om man ställer om klockan kvällen före - det inser jag nu.

Nu ska jag se vad som hänt i stora världen och sen väntar duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback