Till Anita

Fröding skrev ju någon hymn till Anita - den ljuva - fast jag kommer inte ihåg om den hette Till Anita - säkert något finare. Dock handlar detta om ett budskap till Anita i Gävle. Vi blev inte miljonärer den här gången heller - inte ett nickel ville killen på Kvantum släppa ifrån sig.


Men nästa gång - fast för säkerhetsskull - OM det inte skulle bli så så kan du nu skicka mig hundringen! Eller spara det till jag fyller år så kan du skriva grattis i alla fall.


Fast kanske Anita slutat läsa min blogg?


Kommentarer
Postat av: anita

Hej, jo jag läser din blogg men jag kom hem från Hertsånger i afton, har varit på sportlov sedan i onsdags, åkt spark i det ljuvliga vintervädret, träffat alla barn o bott hos Ingegärd. Vi behöver väl inga miljoner just nu, skickar hundring. Nu ska jag gå och sova. Må så gott. Kram från Anita som inte vet att Fröding skrev om mig

2009-03-08 @ 22:10:01
Postat av: anita

Hej, jo jag läser din blogg men jag kom hem från Hertsånger i afton, har varit på sportlov sedan i onsdags, åkt spark i det ljuvliga vintervädret, träffat alla barn o bott hos Ingegärd. Vi behöver väl inga miljoner just nu, skickar hundring. Nu ska jag gå och sova. Må så gott. Kram från Anita som inte vet att Fröding skrev om mig

2009-03-08 @ 22:13:03
Postat av: bloggen om sex!

Är du intresserad av ämnet sex?

Har du någon historia som du vill dela med dig av eller tycker du bara om att läsa andras?



Besök gärna min nyastartade blogg som tar upp det mesta inom ämnet sex! Välkommen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback