Gratulationer

Idag gratulerar jag Linnea och Linn - kusinbarnet Linn i Koskullskulle särskilt i åtanke.

Hoppas jag får anledning att gratulera mig själv och mina Honda Jazz efter 08.40 då jag ska ha besiktat bilen.

Vägen dit har varit lång och törnig -
vattenfabriken i Älvsbyn. Jens kampanjade mot kommunala investeringar i den redan på 90-talet. Och det var nog tur att de dåvarande lycksökarna inte lyckades. Återstår att se om den nu blir livskraftig nog - mystifikationerna kring etableringen har även senare  varit många - för inte så många veckor sen försvann platschefn bort från arenan?

Jan Björklund är också att gratulera - fortfarande svallvågor efter hans besök i Luleå. "En god fritid är bra för arbetet i skolan" skriver Stig Granlund som svar till Lena Heikki. Frågan är bara vad 30 miljoner till höjning av ishallens tak för att bygga fina loger har med barns fritid att göra? Det återstår nog för (S) att förklara.

Nu måste jag köra igång om jag ska hinna i tid till besiktningen. Måste hinna röja i kofferten för om jag minns rätt ska det kolla om varningstriangeln ligger där under.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback