Lite skit under fötterna

Jag tillhör barfota folket  - fast jag tänker inte precis på Ferlins "du barfotabarn" -även om jag sympatiserar med den också.

Men detta att jag envisas att gå barfota - även i potatislandet. Hävdar att ltie skit under fötterna bara är av godo - och kan tvättas bort med lite vatten.

Fast varje gång jag gör det inser jag att det inte är så lätt att få bort. Gnugga så gott det går och sen på med ett parvita sockar så ser man hur mycket av resten som lämnats.

I föräldrarnas tjänst från klockan 7 till klockan 18 med sammanlagd rasttid på en timme cirkus - då finns det inte så mycket att berätta. Fast jag  har faktiskt pratat med en journalist idag - en som jag lärt mig respektera mycket - trots att våra ideologier inte hör hemma i samma hägn.

Faktiskt inte rört min bil idag - borde ge mig viss "utsläppsrätt".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback