Målgång

Eftersom det visade sig att jag hade fel startnummer på Jens så chansade jag först på ett närliggande nummer - och det var fel. Där satt jag med två löpare - fullständigt anonyma för mig. Och så hade jag ju Erik - Jens kompis - och sedemera fick jag fatt i Jens också.

Men fyra löpare har jag följt i mål - och av dessa kom Jens 2:a - slagen av kompis Erik med 33 minuter. När det var 8 km kvar låg prognosen för sluttiden på 3.52 - 3,55 - men magsmärta - som visade sig vara vanligt håll - plus kramp i båda bena drog ned . eller upp tiden. Han var nöjd med loppet ända till han insåg att han missat 4-timmars gränsen med 5 minuter.

Och efter lite strul så har jag äntligen nått målet - att visa bilden på mig och Alf "Affe" Svensson.




Visst får man lust att lägga in en pratbubbla om vad jag försöker "tubba" Alf till?

Vi hörs i morgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback