Vatten - utan bröd

Jah, nu blir man fet av frukt också. Nu är förvirringen total inom bantningsbranschen. Men jag har iaf köpt en omgång ALLI - har jag prövat allt annat ska jag väl pröva det också. Stefan Rössner ger det sina rekommendationer - men honom brukar jag inte lyssna på för han står för alla tråkiga kaloriräknande dieter. Men man får anamma honom när det passsar. Men en anna guru påstod att det bara var skit - i dubbelbemärkelse - han påstod att man riskerade att få bära blöja.

Fast det här med frukt har ju tandläkarna kommit på för länge sen. Förr rekommenderades ju att äta ett äpple om man inte hade möjlighet att borsta tänderna efter lunchen. Men se tandläkarna har sett karies i spåren på fruktkorgarna.

Vatten och bröd brukar man ju tala om som något spartanskt - men nu handlar det om vatten - utan bröd. Tror att vatten snart är det enda som man inte är oenig om.

Nu är jag tämligen avklädd - fast påklädd - solklänning så att så mycket som möjligt av den blekfeta kroppen ska få sol. Men för säkerhetsskull en hellyhansen jacka med att dra på. Ska går ner och kratta lite hos föräldrarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback