Bättre tivoli

Hela Bärigårn inklusive häbret ser ut som ett bättre tivoli. Det lät lite negativit det där - det är inte meningen för det är så vackert när man kommer från postlådan - som jag gjorde strax efter 7. Massor med stjärnor, ljusstakar och slingor. Och Tomten på häbarsbron.

Själv har jag gjort en upptäckt - duntäcken ska inte stoppas i påslakan. SÅ jag har sovit gott utan - sluppit jaga täcket i påslakanet.

Inte mycket verkar ha hänt i världen - halkolyckor är det enda Expressen presterar. Efter denna korta hälsning ska jag vandra vidare på nätttidningarna.

Moster Gunilla ska få svar på sina frågor också under dagen. Det där om haruppfödning i Bertils lagård tyckte jag inte lät riktigt lagligt - men far bekräftade det igår - men gav inga fler detaljer än att det hade gett visst resultat. Kan månne ha varit någon insats efter att harpesten härjat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback