Felprogrammerad

Jag är fullständigt felprogrammerad nu - en del kan tycka att jag alltid varit det = är det. Men my problem är att jag  hela tiden kommer över sovstadiet. En mycket sällsynt åtkomma för mig som annars är tajt med Skalmans sovklocka. Upptäcker plötsligt att klockan är elva (23). Förvisso har jag gjort en hel del sen jag kom hem. Sorterat in betalda räkningar både för föräldrarna och mig själv - för andra och tredje kvartalet. Inget som var gjort på en kvart.

Sen senast vi hördes har jag varit stöd till en kompis vid en myndighetskontakt - 13.00 - 14.30. Sen lite ärenden. Hem vid 17-tiden. Prästen har ringt - vi ska träffas på fredag. Conny har ringt - han kan sjunga i kyrkan. Det gladde mig mycket. Nu gäller det bara att välja de bästa av låtar - 2 stycken. Tips? Till min fantastiska mammas ära!

Har hunnit med att ha en kontakt med Kristina B också - hon som är fars "husläkare" så länge han finns på en övergångsplats på Fyren.

Nu måste jag försöka komma till ro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback