Klubbad

Ja som klubbad har jag sovit till klockan 5 i morse. Sen tog jag 1 timme på mig att dra mig - så himla bra med telefonlarmet som påminner var 10 minut under en hel timme tror jag. Jag hinner precis somna till mellan larmen - skönt.

Hämtat DN till Kerstin - och sopat bron. Förvisso ingår brosopning säkert i hyran - men uppfostran sitter i. Man kan inte sätta spår i snön utan att sopa av - det är inlärt sen barnsben. Och dessutom ingår lån av spikmatta i hyran - utifall ryggen tar stryk.

Stryk tar regeringsalliansen fortfarande av oppositionen. Idag är det
Sifo som håller i "riset" - men skillnanden känns i allra högsta grad övervinnelig. C och KD alltför nära spärren - men borgerliga väljare känner väl också till kamrat 4-procent?

Anja körde ur - men är nöjd ändå. Simmarflickorna hade framgång. HT bandy höll mot ett tag men förlorade sen mot Västerså med 10-5. Fotbollsgalan i länet har delat ut mängder med utmärkelser. Och i Älvsbyn har det varit en stökig natt vid Hotell Polar. Skönt att det inte var natten före iaf.

Nu ska ska det bli städa av.

 


Kommentarer
Postat av: annekj

Vilken tur att många såg mig i tåget redan lördag eftermiddag p väg till Kiruna. Visst har du oxå vittnen att du hade hunnit hem, Ylva?

2009-11-15 @ 21:34:50
Postat av: annekj

Vilken tur att många såg mig i tåget redan lördag eftermiddag p väg till Kiruna. Visst har du oxå vittnen att du hade hunnit hem, Ylva?

2009-11-15 @ 21:35:24
Postat av: annekj

Vilken tur att många såg mig i tåget redan lördag eftermiddag p väg till Kiruna. Visst har du oxå vittnen att du hade hunnit hem, Ylva?

2009-11-15 @ 21:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback