Har någon sett kulmen?

Skulle den inte komma - kulmen - runt den 20 september. Nu har vi passerat med råge. Har någon sett den? Numer får man googla för att hitta den. Fast då blev det å andra sidan drygt 3 miljoner träffar.

Tack gode gud för distriktssköterskan våran - Vivi. Nu har det ordnat sig med medicinen till far åtminstone för 3 månader framåt. Men hur jag ska kunna hålla koll på detta framöver vet jag inte. Verkar som om varje läkare med självaktining ska plocka i något - utan att meddela läkaren som ordinerat. Och utan att göra journalanteckning om varför. Det sistnämnde har jag skickat med till revisorerna.

Annars är dagen bara god och fin. Har för övrigt noterat att herr Ström är ute på bloggarenan igen. Numer i grön mundering - kan det tas som ett tecken att han är glad i den rödgröna röran? På det lokala planet visade han dock inga såna böjelser - men man vet ju aldrig - det kanske är som med fan och åldern?

Nu är snart mitt första pass slut. Så blir det lite apoteks- och sjukbesök.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback