Lite plagg från Plagget

Det blev några plagg - från Plagget i Gammelstad. Ett riktigt fynd för 199 kronor vilket var 25% av ordinarie pris. Och lite annat smått och gott. Men en del på öppet köp ifall jag kommer på bättre tankar. Om sanningen ska fram är det ganska mycket i garderoberna - men jag hinner som aldrig kolla om det är något jag kan och vill ha. En del är ju fortfarande 3-4 kg bort.

Tant Daga har just ringt och hört sig för om föräldrarna. Pigg 89-åring - men hör dåligt så lite jobbigt att prata i telefon med henne.

Hon visste om en 96-åring från byn som ska på Fyren till veckan - då får far ytterlgiare någon bekant där.

Nu ska Kerstin och jag starta vår sociala resa. Först till mor, sen till far och så ska vi inhandla. Kan ju tänkas att jag får byta matleverantör - Kerstin brukar vilja handla på Maxi. Mig spelar det ingen roll.

Men vi måste se till att lämna stan före klockan 15 - då hockeypubliken väl förorsakar lite trafikstockning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback