1 av 49

Tro´t eller ej - nu närmar det sig - storvinsten. Ikväll är jag 1 av 49 som har 8 rätt - av 11 möjliga - på keno och som därmed kammar hem 300 kronor.

Och hemma är jag efter en sejour på Västbacken. Hjälpt till lite med bokföringen - men sen Lotta tog över bokföringen är det dökoll på att moms och skatter stämmer. Och övriga konton också för den delen.

Och hemma blir jag i morgon. iaf ingen utbildningsdag i Skellefteå. Utbildningsledaren frusit inne i Stockholm - SAS skickade SMS i eftermiddag att morgonplanet till Skellefteå var inställt.

Nu börjar jag vara grundligt less på "askleken". Säger som Jens - kunde Kineserna bomba bort regnmoln från OS måtte vi väl kunna hantera några askmoln?

Nu postöppning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback