Gillas

2010-04-24


Kurirens ledare idag GILLAS.
"Det bästa vore faktiskt om de som inte har annat än hot, invektiv och smutskastning att tillföra, valde att hålla klaffen lite oftare". Lägg gärna till att har du inget gott att säga om dina medmänniskor så håll käft! Tänk så idag - och fundera hur tyst just du blir?

Tänkte träna själv - att vara positiv. Men inte gav då Kurirens nyhetsmeny någon inspiration till glädjefnatt precis.

06:33 Stockholm.
Dyr strejk kan trappas upp
06:30 Luleå.
God morgon, alla läsare!
03:04 Luleå.
Man knivskuren utanför Luleå
22:48 Luleå.
55-åring åtalas för tre brott
22:27 Gällivare.
Stökig man i matvarubutik
21:57 Stockholm.
Dyr strejk kan trappas upp
21:52 Haparanda.
Majbrasa antänd på Strandvägen
21:27 Norrköping.
Plannja föll mot Dolphins
21:05 Luleå.
Snäll fick hjärnskakning
20:31 Norrköping.
Plannja i underläge efter tre perioder
20:20 Luleå.
Sverige förlorade JVM-finalen
19:56 Luleå.
Sverige har reducerat
19:54 Norrköping.
Plannja ligger under i halvtid
19:42 Luleå.
Fransson blir kvar i Luleå Hockey
19:31 Umeå.
Knarkfabrik mitt i byn
19:29 Norrköping.
Plannja leder efter första perioden
19:22 Luleå.
USA på väg mot guld
19:07 Luleå.
USA har utökat ledningen
18:52 Stockholm.


Och vädret inget att yvas åt heller - noll idag men "skitmul". Men det går ju att vända till något positivt också¨- finns ingen anledning till att jag inte skulle gå ner till föräldrarnas hus och städa lite. Finns massor att köra till återvinningen - dom vanliga med producentansvar som har öppet idag.

Vega har namnsdag - och minns jag rätt så fyller min gamla skolkompis Tord år idag - nu är vi jämnåriga igen. Grattis!

Och Antnäs flickor -97 vann sin första match i DM som spelas i Arvidsjaur. Ska nu kolla in FB och se om jag fått någon hälsning från golvet i klassrummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback