Bottenrekord av NSD?

2010-08-12. kl. 06.15

Verkar som om NSD bestämt sig för att överge allt vad journalistisk heder helt. Idag har debattsidan två inlägg från kommunalrådet i Gällivare Tommy Nyström - insändarsidan innehåller fyra insändare - alla med udden riktade mot alliansregeringen. Kan det verkligen vara så att det bara kommer den typen av insändare i NSD - är det kanske bara jag som har NSD och inte är sosse?

Jag får lust att säga upp bekantskapen - men det finns också goda skäl isåfall att även säga upp Kuriren - det tycker det är mindre viktigt att spegla den politiska debatten och har en ½ sida debatt - och insändarsidan verkar nu bara vara tre dagar i veckan.

Klara har namnsdag och gratuleras - en hälsning till Mats och Britt-Maries dotter - samt till kusinbarnbarnet Klara.

Inte bara moderaterna som vill avsvära sig sin historia - rubriken "
nya Sverige imponerade" gjorde mig nyfiken. Handlade om dock "bara" om fotboll och frälsaren Zlatan.

Annars hittar jag inget upphetsande i tidningarna idag. En dag då det blir "delad tur" precis som i äldreomsorgen - fast här är det frivilligt och gynnar mig själv. Först jobb - sen hem och fixa lite runt huset - sen lite idellt arbete på eftermiddagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback