STRUUUL

2010-08-18, kl. 07.30

Vilken ..... morgon! Bärbara datorn suckade till i går kväll, lågt batteri - och bara mörknade av. Och stationära datorn ville inte alls ut på nätet. Fast det satt visst i att "någon" slagit av modemet. I vilket fall har hela morgonen gått åt till att pilla med datorerna.

Hann iaf uppfatta en
Skop där alliansen fortfarande är i ledning - alltid något.

Lena och Ellen har namnsdag. Mitt bonusbarnbarn Ellen med efternamnet Persson får ett särskilt grattis. Och den sen något år återhittade kusinen Lena Zeidlitz Wallin.

Sorry - jag måste sluta redan nu - trots att de fanns mycket i lokaltdiningarna att kommentera. Jag kan ju lova att skriva senare idag - men det har jag insett att det blir det sällan tid till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback