Ojulig jul!

2010-12-24, kl. 07.15

Lite svårt att hitta någon julstämning - trots naturens bistånd med kallt och knarrande snö. Det gäller för tomten att valla rätt idag - snön var kärv.

Sökte lite julinspiration på TV igår - men gick bet. Kändes som en ojulig dan före dan.

Om nu bästa kusin Kerstin har tid att gå in på min blogg kan jag meddela att jag knappade igång hennes motorvärmare också - talades om resa till stan?

Själv ska jag FB:a till Anke och meddela att jag gärna åker med dem till Västbacken - så att det räcker med motorvärmaruttag till alla.

Och Niklas Nordström i blåsväder. Partikamrater kräver hans avgång för att han konsultat för att göra sossepartiet till höger. Bara för någon dag sen het kandidat till partiledareposten. Snacka om splittrat parti!

Grattis till er som fyller år idag - bland annat Staffan Forsberg och Niki Westerberg - vänner på FB där jag har födelsedagsservice dvs varje dag får jag  veta vilka vänner som fyller. Tänk att ha blivit levererade av tomten - när alla vi andra fått nöja oss med storken!

Eva har namnsdag - grattis alla Evor!

GOD JUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback