Återse Langkawi

Dit var jag 1998 - Langkawi - nu ser jag att det går att turbåta från Koh Lanta dit. Fast de avråder att resa med en sexåring då man måste gå över till en långsvansbåt - och det kan vara lite vingligt. Varningen kan nog vara befogad med en tant på nästan 63 också. Thailandsresan i december hägrar redan.

Jag har fått med i FB - och vilket plingande det blev med svar på vänförfrågningar - och såna som hittat mig där nu också. Man kommer ju inte spontant på vilka man ska söka. Men himla kul är det.

Nu måste jag disciplinera mig och inte gå in och kolla för varenda mail - då får jag inget gjort.

Chefen - Thomas - påtalade att sånt här fick man hålla på med på fritiden - fast jag contrade bra med att jag inte har någon fritid. Vilket numer är en sanning med modfikation. Men om jag är någon timme extra varje dag så kanske FB kan rymmas?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback