L missar

Så trist att Lahdenperä missar OS - när jag lärt mig stava hans namn. Bäck hade jag däremot stavat med E - kanske influerad av någon internationell resultatlista. Fler hade behövt lära sig stava till Lahdenpera.

Många möten idag - långlunch med en trevliga kvinna på landstingshuset idag. Och där möter man ju alltid många man känner. Även såna som inte ser ut att vilja känna en!

Och väl tillbak på kontoret så var landstingsgruppen här - landstingtsprogrammet på G.

Åter till landstinget klockan 16 för träff med GP om RN fallet. En något förvånad GP när han såg mig - fick förklara att rollen bara var medmänsklig stödperson.

Så åter till expen - och nu är våra riksdagskandidater på plats - länsprogram på G.

Och nu ska jag strax dra hemåt - och förbi far så klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback