Till höger och högern

Dagens ledare - i Kuriren står till höger om högern - och det kanske är det som är meningen. Det är ju på ledarsidan det ska synas att tidningen är moderat. När nu NYA moderaterna ligger och slickar mittlinjen gäller det ju att fånga upp det som är på väg mot NYA Nydemokrati.

Jag delar ju en del av synpunkterna. Men om man adderar denna ledare med andra liknande så blir det intressant att istället för vaga antydningar efterlysa vad ledarskribenten (och moderaterna innerst inne) egentligen tycker ska finansieras offentligt/gemensamt. Något mer än nattväktarstaten?

Agne och Ove gratuleras på namnsdagen.

Städning på schemat - finns ingen som jag när det gäller att grylla ner - bara lämna saker där jag går och står. Och varje helg då jag tar mig tid att röja - tänker jag att till nästa helg ska det minsann inte se likdant ut. Men..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback