Vägra vinter

Vägra vinter - nej inte jag inte. Jag gillar vinter. Vägra vinter är namnet på Tomas Ledins nya konsert. För att den inte är en vanlig sommarturné. Fantasilöst eller käckt?

Inte mycket att skriva om - Anja på allas läppa och alla sidor. Välförtjänt! Fast
bragdguldet lär hon inte få eftersom reglena inte tillåter det, Kanske Jerringpriset får bli svenska folkets katalysator?

Och mamma Ester i sin himmel är nog stolt idag när sonen Kjell blir invald i LTU:s styrelse. Utbildning var Esters nisch.

Liten blir stor - Christoffer en liten parvel då jag såg honom senast - är med och skapar Älvsbyn som ärets UF-kommun. Grattis både Älvsbyn och Christoffer.

Gabriella och Ella får dagens namnsdagshälsning.

ACO i längdlaget tycker skidskytteprofielen Kalle Grenemark. Kan undra när stafetten äger rum - den vill jag inte missa?

Och Björn Ferry får en väg uppkallad efter sig i Storuman!

Jobbet som vanligt idag - besök av Annika bland annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback