1 Sweden

Ha - tror knappt det är sant - när jag slår på TV:n så har minsann svenska damerna vunnit stafetten i skidskytte. Och jag har varit förbi far på väg hem - han satt vid den gemensamma TV:n och där var minsann inget skidskytte. Att de missat det måste bli en prick i protokollet - men det är absolut den enda de får. Inser efter dagens planeringsmöte på Ingridshem så inser jag att vi haft tur far och jag att han hamnade där - på Sommarleden.

Efter mötet på Ingridshem for jag förstås till jobbet - det var planerat. Jag skulle skriva färdigt min kompis överklagningar. Men som vanligt dök det upp saker som jag bara måste göra - och så skulle jag bara.. och så skulle jag bara. Så då bestämde jag att göra bort att åka till kompisen - och sen tillbak till jobbet. Så jag har nyss kommit hem.

Nu längtar jag efter På Spåret - nog enda TV-program jag riktigt längtar efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback