Hertha och Segerstedt

Kan lite grann på "På spåret" ikväll - Nerman missade jag men Torgny Segerstedt och Hertha kunde jag. Och Bo Sundström - piteåpojk - var inne på rätt spår - med Winqvist. Tänkte nog på dottern Ingrid Segerstedt Winberg - en halv poäng jämförelsevis.

Dagen har rust iväg som vanligt - jobb för hela slanten från halvnio - Johan hann ringa och fråga efter "musen". Han har fått igen den - och jag har köpt mig en ny - liten och behändig sak.

Till Kvantum och träffade många trevliga personer - Stefan och Birgitta - bland annat - så jag vet att det blir nyttig fisk hos dem - tack vare Birgitta.

Till far och där var lugnt och bra. Lugnt och harmoniskt tittade vi på TV en stund tillsammans.

Har inhandlat svartvinbärssaft till min förkylda kusin Kerstin.

Och nu ska jag se morden i Midsomer.

Nya musen är behaglig - liten och lätt glider den bra på duken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback