Mitt hem - min borg - min lycka

Lite underlig rubrik - men vad jag vill säga är att det är skönt att kunna ta sig hem utan snöhinder. Medans (vilket betyder under tiden) jag bodde i villa så tog man liksom alltid fart och körde upp på garageuppfarten. Så fick man förr eller senare skotta fram sig.

Under mina 12 år i lägenhet har det varit lite annorlunda -  hemlös brukar bilen bli 1-2 ggr per år. Och det inträffar alltid samtidigt som parkeringen på jobbet också är upptagen av snö.

Luleå hockey gör en dålig match säger de på radion.

Jag återkommer om jag orkar - två personer har jag tänkt mig ringa ikväll - och tre personer hann söka mig på den korta tid jag glömt telefonen i bilen - vid middagen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback