Nattöppet

2010-06-27, kl. 07.30

Hämtat pappers DN till Kerstin - men den läser jag själv hellre på nätet nu för tiden. Vanesak.

Van att det är varmt nu på tidningsresan - till brevlådan - men idag var det kyligt. Koll gav vid handen att det bara är 10,5 grader. Vilket gjorde det mindre attraktivt att gå ut och hänga tvätten - som borde hängts i går.

Mord och påskjutningar rena vardagsmaten numer - så jag reagerade mer för "natt
öppet gym" än för själva händelsen. Vem rackarns tränar mitt i natten?

Selma och Fingal har namnsdag. Kusinbarnet Selma  Bollnäs gratuleras, Och den mest kände Fingal är väl Martin Ljungs "Fingal Olsson" - han som satt där borta eller hur det nu var.

Nu börjar det kännas riktigt läskigt att inte komma åt sina mail. Pratade med Thomas igår och vet att det inte heller går att komma in via nedladdade first class. Så inte lönt att åka till jobbet heller.

Trot eller ej - jag ska faktiskt åka till kyrkan idag. Men först måste tvätten ut på sträcket - och ny laddning in i maskinen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback